Top Shelf Loaf

December 13, 2011

Armory East

Armory East Skate Shop
935 springgarden (closer to 10th), PhiladelphiaPA 19123
-Recently i finally got a chance to make a run down to "The Armory" to sit back and chill while still taking care of business, had a nice convo with Brax nd even got to shoot a interveiw, which will be coming soon. In the armory you can get the flyest gear from labels like @SuisideBombers & @TheRadLands And your bound to run into the #BakeryBoys...
GUNS!




licking my way to fame

I came across one of my followers today nd found out she had this prettty interesting video
Follow @SOYINA


December 07, 2011

Young bro fromda 6 1 0

Vid sent to me from @iLLWiLL610 via twitter, at first a question mark, im like ut! dudes 15 he better bring it all or go home, obviously he did it right cause your finna listen to his shit now.. follow da kid nd support him and his talent- WeGoneMakeit




December 06, 2011

Crew Love

Do you fuck wit the FNTM movement? Are you tryna make it in graphic design and shit? Well my nigga help us out and create a logo for us! If we think your shit is RAD you can throw up the F and we'll send you a shirt! The logo must include: Bikes, skateboards, weed, bitches..and cool shit. Its that simple..

Submit Here with an email so we can email you if you win

December 02, 2011

Point of Viewing


Go Pro everycool kids dreamtoy... Well our homie andreas has one nd did somecool shit wit it.. check it out
Brought to you from AndreasShaw.com

November 30, 2011

Living Proof

Chief lays down some bars that got me like.. das hot!.. check it out here and be the judge
Follow him @youngchiefmusic
shouts to Ricky Nyce on da film..(@ricknyce_beats)



November 29, 2011

Fiesta en la cabeza

The newest Sent over from the Kewlest



TUBE&TWIT
#KEWL91  @ADECRUSE 

The Jeff Krew..

!WEST FILLY!
Here we have Jordan R. last one to the right hes been a memeber of the group since he was only aloud to kick push onda porch.. Now he does it down the street.lol  I was riding through the hood when i seen him and his gang onda Jeff, so heres your photo opp guys


November 28, 2011

Bake the Fuckin Rhime!

Bakery Boys at it again this time around they did a personal favorite from the Bakery Boys: First Batch mixtape. Go get that tape from the music download section and enjoy these baked goods...

November 23, 2011

BENT

 We Gone Makeit..
In a recent business trip to NY good friend Andreas Shaw invited us to the dopest gallery.. check it out..








November 15, 2011

DAH STREETS!

check the niggas on bikes out in NY. Dem street bais had a jammy jam this is the footy. Enjoy. peep their blog too DahStreets.com

Infamous

Filly's own Swain doing it big for bmx & the 215 
follow him @PhillySwain

Backwood HotBoxin



DIABOLICOOL


WeGoneMakeit

WATCH MY GRIND

Wanna know more about @ScorpDaBoy ?

Watch him cause hes gonemakeit....
DaBoy Tatz.... DaBoy Rapz....
 #TatzByDaBoy #AntiGravitiyGang #WeedOut #HoodBoy

November 14, 2011

Super Wicked Awesome Gangster Mixtape




The homie Diabolicool has released his highly anticipated mixtape. With features from some bake boys affiliates this is sure to be some villainous hot shit. check it out. peep The Bakery Boys Tumblr and Diabolicools Tumblr

November 10, 2011

FNTM BMX



a lil poster made by one my tumblr homies Henry The Freak peep his blog and dont forget to check out mines A Filly Nigga

November 04, 2011

Get on his Level..





the sport of lacrosse was introduced to me by pure luck. i was just starting middle school at mastery charter high and my literature teacher was telling me about lacrosse.A couple of days after that the school secretary made an announcement over the loud speaker saying, "Any young men interested in boys lacrosse, there will be a meeting in the cafeteria at 3pm.I met my first coach and from then on i fell in love with the sport

Growing up in philly always brought up the question,"'what sport is that" i was so excited to bestow knowledge unto someone who never heard of it so i always answered any questions to the best of my knowing.I really just want to make it with lacrosse to college and maybe even someday the pro level but for the time being i want to consult recreation centers and try to fund money in order to get a team

October 26, 2011

Smokey Weathers

"My goal is to change the world so i figured music is a good place to start at" -Fastlife

!Click album Art to Download!

Follow him (@FastLife1k)


"I Started because i felt like music took a turn for the worst, and the artist that were revelant in pop culture were not giving us the people the dope lyrics like MC Breed did back in the day or even the beetles"

How did you find out about FNTM
Yo the first time I met Jalil(FNTM) I just moved to NYC and was going to Parsons, The New School . I went to the club or some shit my first weekend up there and when I left he was outside baggin the chicks I was planning on getting lol shit was like that for the next 3 days straight lol after that we started kickin it round 13th street Manhattan and from there we never lost contact

So whats you plans since your "Darkness" mixtape?
My plans since dropping the tape woww , well i am doing a college tour throughout the southeast region starting within the next few days . I'm dropping " the darkness part 2 " sometime in November and other than that i will be everywhere on the grind pushing myself and the movement hella shows tho man ill be going to japan to start recording my 1st album for major music soon too but yo i been on the grind since i left parsons homie this shits is really picking up now ya feel me like when i first started rapping my peers wasn't diggint it because of the fact my lyrics were truly on 1 lol but now i feel like the world is ready to hear so I'm just going to keep working and striving to be the OFFICIAL " voice of my generation

Whats something special you want the people to know?
something special about me is the fact that i had a record deal on the table from Atlantic records around this time last year and i didn't take out cuz i refuse to sell out like one of these mainstream niggaz I'm trying to do something new .
Fast Life Society

October 19, 2011

dayum!

Not to long after posting the pics of my new setup
i was flying down walnut st.. peg slapping construction items 
I ice slapped a barricade but landed nose first...
the speed i was goin didnt let me catch my bike in time..

"Taco'd like da bell"
mad deep into da cement he drug IRON MAAAAAAN!
( i shall avenge him..lol)

October 18, 2011

Da Bandit Bmx Setup

RIP to My Mongoose JJ Palmere Prototype.. TopTube and Downtube CRACKED!
Thanks JJ that frame PutInWork!

Fit faf tires 2.25


Animal jumpoff stem

StayGoldBolts, S&M Grand Slam Bars

Primo Mix Cassette

Primo Hollowbite Cranks   StayGold Stolen- Class Ring 25t

Alienation 440 Staygold Rims

S&M 101( one o one) Pedals

Kink Pivotal,Animal Wedge

ODI grips